83 % zaměstnanců přiznává, že často musí znovu vytvářet již existující soubory, jelikož je nedokážou ve firemních úložištích najít, když je potřebují.
Také máte potíže s vyhledáváním dokumentů? Nevíte, která verze je ta správná? Jste menší firma a nedosáhnete na robustní DMS (Document Management System) řešení? Potřebujete správu dokumentů zefektivnit ihned, bez starostí a dodatečných nákladů?
Zveme Vás na webinář
Snadná správa dokumentů bez implementace, 25. 10. 2023, 10:00 – 10:20
V rámci webináře se zaměříme na téma efektivní správy firemních dokumentů, a to bez nutnosti složité implementace. Ukážeme Vám, jak snadno můžete digitalizovat Vaši správu obsahu, automatizovat oběh dokumentů, spolupracovat a sdílet informace bezpečnou cestou. Představíme Vám řešení DMS-IN.CLOUD, díky kterému může mít profesionální řešení v oblasti správy dokumentů úplně každý. Systém je možné začít využívat prakticky ihned po zakoupení – bez nutnosti implementace, migrace dat, bez vynaložení dodatečných nákladů, například na IT personál, servery nebo infrastrukturu.