Zveme Vás na odborný seminář s názvem
Schvalování dokumentů a faktur, firemní workflow
Přijďte na pomerančový fresh, dobrou kávu a skvělé občerstvení spojené se zajímavými ukázkami a tématy!
Termín: 21. 11. 2018, 9.30 – 11.00 hod.
Místo: Digital Resources a. s., Poděbradská 24, Praha 9
Cena: zdarma pro 2 osoby z Vaší firmy, další osoba 980 Kč
REGISTRACE ZDE
Dotkneme se následujících témat:
Firemní workflow, proces schvalování faktur.
Životní cyklus dokumentů a podceňovaná rizika oběhu papírových dokumentů.
Inteligentní vytěžování dat, propojení s podnikovým systémem.
Zefektivnění firemních procesů a jejich automatizace.
Jak na tyto firemní problémy? Ušetřete čas a přijďte se podívat!
Představíme konkrétní špičkové nástroje pro automatizaci schvalovacích procesů a firemního workflow – ERP systém Helios Orange pro schvalování faktur a ECM/DMS systém M-Files pro snadnou správu dokumentů a firemních informací.
Programem Vás provedou:
Jan Sedláček, Předseda Představenstva
Alexej Bátor, obchodní ředitel
Margarita Pasazhennikova, ICT Consultant
Jiří Porš, projektový manažer
Václava Hromádková, M-Files Junior Consultant
Kristýna Dryáková, Marketing Executive
Těšíme se na Vás!