Jaké akce pro Vás aktuálně pořádáme? Podívejte se a přihlaste se na tu, která Vás zajímá!
Pravidelně pro Vás organizujeme webináře, semináře, ICT snídaně a další akce.
ICT snídaně: Jak na informační chaos?, 27. 4. 2022, 8:25 – 9:30
7 dubna, 2022
CRM
DMS
ICT snídaně
Většina společností se potýká s neefektivitou, duplicitami a bezpečnostními riziky v důsledku rozrůstání „informačního chaosu“. 83 % zaměstnanců přiznává, že musí znovu vytvářet dokumenty, které již někde existují, jelikož je nemohou nalézt. Také se ztrácíte v záplavě dokumentů…
Video upoutávka na konferenci ISI 2022 je na světě!
31 března, 2022
ISI
Konference
Video
Rádi bychom Vás pozvali na naši mezinárodní konferenci ISI 2022: Inteligentní správa informací, která se uskuteční v úterý 31. května 2022 v prostorách Cubex Centra na Praze 4. Ukážeme Vám, jak je možné obohatit Váš pracovní život!…
Webinář: Dodržování směrnic a compliance, 20. 4. 2022, 10:00 – 10:20
30 března, 2022
Audit
Compliance
DMS
Směrnice
Webinář
Chcete, aby Vaší organizaci začaly směrnice opravdu sloužit a neležely jen v šuplíku? Rádi byste automatizovali proces oběhu firemních směrnic a dalších interních dokumentů? Chcete si být jisti, že Vaše procesy jsou souladu se standardy a předpisy? Potřebujete být…
Mezinárodní konference ISI 2022: Inteligentní správa informací, 31. 5. 2022, Praha
16 března, 2022
Automatizace
BPM
Cloud
CRM
Digitalizace
DMS
Trápí Vás ve firmě informační chaos? Nemáte dokumenty a informace ihned při ruce, když je potřebujete? 30 % pracovního dne stráví zaměstnanci hledáním informací. Rádi byste digitalizovali a automatizovali Vaše firemní procesy, ale nevíte kde…
Webinář: Efektivní procesování faktur, 23. 3. 2022, 10:00 – 10:20
24 února, 2022
DMS
ERP
Vytěžování dat
Webinář
Trápí Vás manuální procesování faktur? Nevíte, v jaké fázi schvalovacího procesu se faktura právě nachází a kdo ji jako poslední přezkoumal? Chtěli byste digitalizovat a automatizovat proces zpracování faktur? V mnoha společnostech jsou tyto procesy…
Webinář: Snadná správa dokumentů bez implementace, 2. 3. 2022
Až 53 % společností je nuceno používat více než tři oddělené systémy a úložiště pro správu dokumentů. Důsledkem je, že 83 % zaměstnanců musí znovu vytvářet již existující soubory, jelikož je nedokážou ve firemních úložištích…