Série webinářů QMS: 3. Audity a nápravná a preventivní opatření (CAPA), 26. 5. 2021
Připravili jsme pro Vás seriál webinářů z oblasti QMS, správy dokumentů a podpory procesů ve vysoce regulovaných odvětvích, jako je například farmacie, biotechnologie, zdravotnické technologie, petrochemie, potravinářství, doprava nebo energie a…
Série webinářů QMS: 2. Správa řízené dokumentace, 19. 5. 2021, 10:00 – 10:20
Připravili jsme pro Vás seriál webinářů z oblasti QMS, správy dokumentů a podpory procesů ve vysoce regulovaných odvětvích, jako je například farmacie, biotechnologie, zdravotnické technologie, petrochemie, potravinářství, doprava nebo energie a…
Série webinářů QMS: 1. Quality Management System Intro, 12. 5. 2021, 10:00 – 10:20
Připravili jsme pro Vás seriál webinářů z oblasti QMS, správy dokumentů a podpory procesů ve vysoce regulovaných odvětvích, jako je například farmacie, biotechnologie, zdravotnické technologie, petrochemie, potravinářství, doprava nebo energie…
Infografika – 7 důvodů pro IT služby od Digital Resources
7 dubna, 2021
Infografika
IT služby
Hledáte zkušeného dodavatele IT služeb? Chcete partnera, který se spolehlivě postará o Vaši IT infrastrukturu? Rádi byste péči o informační technologie přenechali specialistům? Proč IT služby právě od Digital Resources?…
Webinář: Řízení a plánování servisu, 29. 4. 2021, 10:00 – 10:20
Rádi byste ve Vaší firmě řídili servis snadno a efektivně? Chcete takové nástroje pro Vaše servisní oddělení a další zaměstnance, které jim usnadní práci? Zveme Vás na webinář Řízení a…
Webinář: Správa dokumentů bez starostí, 15. 4. 2021, 10:00 – 10:20
Až 53 % společností je nuceno používat více než tři oddělené systémy a úložiště za účelem správy firemních dokumentů. Důsledkem je, že 83 % zaměstnanců musí znovu vytvářet již existující…
Infografika: Jak efektivně spravovat dokumenty a automatizovat firemní procesy okamžitě a bez starostí
9 března, 2021
Automatizace
Cloud
Digitalizace
93 % respondentů nedokáže nalézt potřebný dokument, jelikož byl špatně pojmenován nebo zatříděn. Zároveň 64 % zaměstnanců přiznává, že sdílení dokumentů je v jejich společnosti velice chaotické. Rádi byste lépe…
Webinář: Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře?, 31. 3. 2021, 10:00 – 10:20
72 % právníků přiznává potíže se zvládáním stále narůstajícího objemu informací. Proces hledání všech záznamů, korespondence, výkazů práce a dokumentů vztahujících se k jednomu konkrétnímu klientovi nebo případu může být velice…
Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení, 17. 3. 2021, 10:00 – 10:20
19 února, 2021
Automatizace
Digitalizace
HR
Nástroje, jako Teamio, sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců? Personální…