Společnosti Orange Solutions s.r.o. a STAPRO Liberec software, s.r.o. se obě od svého počátku zabývají prodejem, instalací a zaváděním ERP systému Helios Orange, a proto by se mohlo zdát, že jsou na trhu konkurenty. Ve skutečnosti je tomu naopak – společnosti spolu skvěle a dlouhodobě spolupracují.
STAPRO Liberec software, s.r.o. pokrývá zejména oblast severní Čechy, zatímco Orange Solutions s.r.o., dceřiná společnost Digital Resources a.s., se zaměřuje primárně na Hlavní město Praha, střední Čechy a okolní oblasti. Zároveň je možné navzájem realizovat přátelské přechody zákazníků mezi oběma společnostmi.
Spolupráce STAPRO Liberec software, s.r.o. a Orange Solutions s.r.o. intenzivně probíhá i v rámci technologické oblasti, ať už se jedná o nadstavby systému Helios Orange či o oblast DMS (Document Management Systém). Společnost STAPRO Liberec software, s.r.o. je významným partnerem mateřské společnosti Digital Resources a.s. v implementaci DMS řešení M-Files. Aktuálně společnosti rozšiřují spolupráci i o cloudové řešení: DMS-IN.CLOUD.
Obě společnosti tak mohou poskytovat skvělé komplexní služby v oblasti ICT (informační a komunikační technologie).
Spolupráce mezi Orange Solutions s.r.o. a STAPRO Liberec software tak může být inspirací mnoha firmám na trhu, které se na první pohled zdají být vzájemnými konkurenty. Vhodný systém spolupráce, a to zejména z dlouhodobého hlediska, může být velice prospěšný oběma stranám.
Společné partnerství umožňuje nasazovat podnikové systémy i v těch největších společnostech, nebo firmách s rozsáhlými analytickými požadavky a komplexními procesy. Rozšířené portfolio produktů dává zákazníkům svobodu ve výběru toho nejvhodnějšího řešení.
Ing. Stanislav Šašek, jednatel, STAPRO Liberec software, s.r.o. hodnotí: „Jsem rád, když „ano“ znamená „ano“ a „ne“ znamená „ne“. Díky tomu stojí naše vztahy na pevných základech.“
„Dlouholetá spolupráce a vzájemná důvěra vytváří příjemné prostředí pro naše společné zákazníky. Firmy, o které pečujeme, tak mají lepší přístup k nejmodernějším technologiím, ať už v oblasti ERP, CRM, DMS, inteligentního vytěžování nebo umělé inteligence,“ doplňuje Jan Sedláček, předseda představenstva, Digital Resources a.s.
Více o společnosti STAPRO Liberec software, s.r.o. najdete na www.staproliberec.cz.
Více o společnosti Orange Solutions s.r.o. na www.orange-solutions.cz.
Více o mateřské společnosti Digital Resources a.s. naleznete na www.digres.cz.
O systému Helios Orange
Helios Orange je jeden z nejrozšířenějších podnikových informačních systémů. Patří mezi technologicky vyspělé ERP podnikové informační a ekonomické systémy zefektivňující veškeré běžné i vysoce specializované firemní procesy. Poskytuje dokonalý přehled o aktuálních výsledcích ve firmě, automatizaci rutinních operací, zefektivňování provozu, snižování nákladů a účinnou komunikaci.
Helios Orange je určen zejména menším a středně velkým firmám, které potřebují stabilní řešení a vysoký výkon podnikového systému. Přináší standardy v oblasti účetnictví a kvalitní prostředí jako základ pro integraci s dalšími systémy, či moduly.
Více na www.orange-solutions.cz/helios-orange/ nebo na www.staproliberec.cz/helios-orange/.
O systému M-Files
Document management systém M-Files je moderní platformou pro správu informací a dokumentů ve firmě. Řešení je založeno na bázi metadat, tudíž není třeba obsah hledat dle jeho fyzického umístění. Uživatelům naopak stačí vědět jakoukoliv informaci, ať už je to název, část textu, typ dokumentu, přidružená organizace apod. ECM/DMS systém M-Files nabízí příjemné uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů. Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z jakéhokoli (i mobilního) zařízení (Android, iOS, Windows).
M-Files jsou jmenovány Vizionářem dle společnosti Gartner a Lídrem dle společností Forrester a Nucleus. M-Files aktuálně používají statisíce uživatelů ve více než 100 zemích světa.
30-denní verze M-Files ke stažení zdarma na www.e-dms.cz.
O řešení DMS-IN.CLOUD
DMS-IN.CLOUD představuje moderní řešení správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí IT infrastruktury. DMS-IN.CLOUD se hodí zejména pro menší a středně velké firmy, jelikož nabízí komplexní řešení pro dokument management v cloudu – bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent apod.
Základní balíček DMS-IN.CLOUD v ceně 902 Kč/uživatel/měsíc obsahuje pojmenovanou licenci ECM/DMS systému M-Files Online, standardní uživatelskou IT podporu, služby datacentra, zabezpečenou šifrovanou datovou komunikaci, na serverech: antivirus ESET a HackerGuardian vulnerability report, základní administraci a školení uživatelů.
Více informací najdete na www.dms-in.cloud.
Použité zkratky:
ERP – Enterprise Resources Planning (řízení podnikových zdrojů)
CRM – Customer Relationship Management (řízení vztahů se zákazníky)
DMS – Document Management System (správa dokumentů)
ECM – Enterprise Content Management (správa podnikového obsahu)